czwartek, 2 lutego 2017

Magiczne konie!

Hej!
Zapewne każdy wielbiciel Star Stable, pewnie już o tym wie... Na wyspę Jorvik niesamowitym trafem pojawiły się magiczne konie, w postaci "Shire". Są one dostępne na maluteńkim targu, o ile można to nazwać "targiem" na drodze do Jodłowego Gaju. Przy ogromnych koniach stoi pan o imieniu Gary Goldtooth, podobno opiekuje się nimi na czas aż ktoś ich nie zakupi... Te piękne konie kosztują tylko 599 Star Coins, jest to mała suma, lecz te konie są nieco szybsze od kuców, ale wolniejsze od zwykłych koni. W związku z tym nie jest to "super" koń na zawody... Konie są dostępne ponownie w trzech maściach, ponieważ mają magiczną moc i w niepublicznych miejscach ich maść zmienia się na kolorową

Moim zdaniem ten pierwszy z lewej jest najładniejszy, lecz ten środkowy jest śliczny przed przemianą. Różowy jest piękny, ale nie dla mnie, nie przepadam za różem dlatego nie posiadam zbyt dużo ubrań oraz sprzętu tego koloru, a co dopiero koni.

KONIE PO PRZEMIANIE:
...kiedy natomiast zbliżasz do lasu, wyglądają tak!

KONIE PRZED PRZEMIANĄ:
Kiedy jesteś blisko terenów zaludnionych, wyglądają tak…

Jak na ten okres czasu nie mam zamiaru kupić tego konia, ponieważ nie przepadam za Shire oraz za Magicznymi końmi, kiedyś kupiłam poprzedniego konia z magiczną mocą, lecz teraz nie używam go kompletnie, jest to po prostu rasa nie dla mnie oraz ciężko mi się steruje tymi ogromnymi końmi... Cóż, kwestia gustu...
Lecz polecam kupić tego konia osobom, które lubią Shire lub Magiczne konie, to będzie wspaniały wybór dla tych osób ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz