sobota, 18 lutego 2017

Wielkie nowosci!

Witaj!

Hmm... Ciągle coś nowego 
nowy klub"nowy serwer", nowe włosy, uważam, że każdy potrzebuje takiej zmiany, iż życie ciągnie się dalej, wolnymi, ale długimi krokami, trzeba przez nie przechodzić w tych cudownych chwilach, ale też w tych przykrych wspomnieniach...
Moje cudowne" życie, częściej zmienia się w sso niż w realnym życiu. Między innymi, przez to, że w grze, łatwo można wszystko zmienić, bez żadnych przeszkód, w naszym świecie, niestety tak się nie da... Gdyż ja uważam, że w moim życiu nie potrzeba nic zmieniać, ponieważ twierdzę, że jest wspaniałe, same w sobie, może i są smutne, słabe i przykre momenty, ale przez to się uczymy przechodzić przez nasze istnienie, na tym świecie.

Przez ten długi czas byciu na Rainbow River stwierdziłam, że ludzie mogą być mili, że tacy istnieją, poznałam wspaniałych ludzi, w Nilmer's Ladies, w związku z tym przeniosłam się na nowy serwer, razem z tym klubem. Obecnie po zmianie serwera, jestem na nowiutkim Raindrop Shore, nie poznałam jeszcze dobrze tego RS, lecz od razu zauważyłam, że większość moich znajomych tu się znajduje.
Zdjęcie użytkownika Gabrielle Westgren.


Mam, ogromną nadzieję, że ludzie w moim obecnym klubie jeździeckim, pozostaną mili jak zawsze oraz nigdy się nie zmienią, pozdrawiam NiLmerki! ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz