sobota, 25 lutego 2017

Zapowiedź Q&A

Witajcie,
chciałabym zorganizować Q&A, na zbliżające się 1000 wyświetleń na blogu, wiem może to i mało, iż dla mnie jest to ogromna liczba, ponieważ blogować zaczęłam niedawno 20 stycznia, czyli dokładnie miesiąc i pięć dni mój blog istnieje. Jeszcze do tylu wyświetleń trochę pozostało, specjalnie organizuje Q&A teraz,  a nie, gdy wybije ta liczba wyświetleń, w związku z tym iż nie wiem, czy napiszecie pytania, wolałam poinformować was wcześniej, żebyście mieli więcej czasu na wymyślenie pytań. 
Proszę was o to, aby pytania się nie powtarzały,  nie pytajcie się o to ile mam lat" czy gdzie mieszkam",
mam ogromną nadzieję, że napiszecie choć kilka pytań, byłabym bardzo wdzięczna. ;)





5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie super, lecz nie odpowiem na "ile mam lat?" ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. 1. Masz chłopaka?
    2. Jaki jest twój ulubiony serial?
    3. W jakim województwie mieszkasz?
    4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
    5. Jaki masz telefon?
    6. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
    7. Jak się uczysz? (dobrze czy źle)
    8. Masz jakieś zwierzę? Jak tak to jakie?
    9. Czy mnie lubisz?
    10. Lubisz swoją klasę?
    11. Mieszkasz w blogu czy w domku?
    12. Jaki masz komputer/laptop?
    13. Lubisz wychodzić na dwór?
    14. Jaki masz telefon?
    15. Twój ulubiony koń (w Star Stable).

    Poprawione

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Ulubiony klub?
    2. Ulubiona blogerka?
    3. Ulubiona YouTuberka?
    4. Ulubiony koń?
    5. Od kiedy grasz w sso?
    6. Jaki masz telefon?
    7. Ulubione danie?
    8. Ulubiona pora dnia?

    OdpowiedzUsuń