wtorek, 9 maja 2017

Aktywność






Cześć,
dosyć dawno się tu nie odzywałam. Powodów jest dużo, na pierwszym planie nauka, rzecz jasna, ale nie będę się tu rozpisywać... Wydaje mi się, że posty będę wstawiać wtedy, kiedy mam na to ochotę, iż często teraz jej nie posiadam. Nie przepadam pisać, gdy mi "się nie chce", nie lubię tego, dlatego że kompletnie nie umiem się skupić i piszę głupoty. 
Związku z tym, posty będą się pojawiać wtedy, gdy będę chciała i miała pomysł na post. Plan tygodnia zostaje, iż w dany dzień, będę dodawać to co napisane jest na planie.

Chciałabym poruszyć jeszcze jeden temat, jest Was na tym blogu dosyć dużo, ale aktywność, coraz mniejsza. Dawniej sprawdzałam codziennie ile osób spogląda na post, a teraz już nie mam ochoty, iż robie sobie przykrość. Twierdze, że możesz napisać komentarz, czy po prostu przeczytać post, nie wymaga od Ciebie to dużego poświęcenia... 

Mam nadzieję, że teraz moje posty, nie będą oglądane przez 5 użytkowników, tylko chodź 25 (niektóre teraz są nawet 20, ale rzadko to się zdarza), pamiętaj zaobserwuj mnie oraz komentuj moje posty, lubię odpowiadać na pytania. Pamiętaj również o dodaniu mnie na facebooku:
Inga Lightlund
Mój gmail:
ingeborglightlund@gmail.com
(stare zdjęcie, z początku bloga dla uwagi)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz