wtorek, 13 czerwca 2017

NOWOŚCI #1/ Nowe konie Arabskie!



Cześć!
Dziś przychodzę do Was wraz ze środową aktualizacją (już trochę minęło, ale cii...) 

Na pierwszy rzut oka, podczas logowania  do gry widzimy całkiem nowy obraz przedstawiający nadchodzące wielkimi krokami lato. 
Obraz wygląda jak cudowny Edith, bardzo podoba mi się motyw przechylających się z rozpędu pędzących koni. 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na Instagramie Star Stable klik pojawiła się zajawka nowych koni Arabskich, jeszcze nikt nic nie widział, na ich temat. 

Po kilku dniach nastała środa, wszyscy z upragnieniem czekali, aż otworzą serwery, były nietypowo zamknięte do około 15:30. Mój budżet był w porządku, więc od razu kupiłam jednego z tych pięknych koni, które urzekły mnie już jako nieodnowiona wersja.
Zrobiłam pare zdjęć nowego konia: Hawkwarrior oraz staruszka już Coolchampions (bez komentarza za imię) 





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  Wybaczcie, że tak długo tu nie zaglądałam, mam nadzieję, że mi wybaczycie. 
Zapraszam do zaobserwowania mnie --> (kliknij tam obok gdzie piszę 

~ZAOBSERWUJ~)



 

2 komentarze:

  1. Cześć, Ingeborg!
    Szykuj już kolejny post, ponieważ nominowałam cię do wyzwania. Więcej dowiesz się tutaj: http://crolant.blogspot.com/2017/06/star-stable-tag-challenge.html

    Życzę powodzenia i pozdrawiam,
    Aricela Darkhunter.

    OdpowiedzUsuń