niedziela, 12 lutego 2017

Jak wykonac estetyczny zrzut ekranu w Star Stable?

Cześć!
Pewnie większość z was zastanawia się jak wykonać estetyczny zrzut ekranu w grze. Dzisiaj przyszłam z krótkim i przydatnym poradnikiem jak właśnie go wykonać!

W grze naciskasz przycisk PrtSc SysRq (jest to klawisz pomiędzy InsertScLK" a Delte" na samej górze klawiatury od prawej strony). Po wciśnięciu klawisza zminimalizuj grę (CTRL+Esc) i wejdź w paint", następnie kliknij wklej" i zapisz"! 

Co zrobić, aby zdjęcie ładnie wyglądało?
1. Znajdź, kolorystyczne i piękne miejsce!
2. Stań naprzeciwko jakiegoś płotu, drzewa, aby kamerka się przybliżyła, ale nie podchodź za blisko!
3. Naciśnij menu główne (telefon obok mapy) następnie opcje" i potem wyskoczy Ci opcja "ukryj interfejs użytkownika" i ją kliknij, aby nie było widać twoich danych w sso, mam na myśl twojego imienia, mapy i paska lvla.
5. Kliknij PrtSc SysRq.
6. Wejdź na Paint kliknij wklej", a potem zapisz"
Gotowe!





4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę.
      Bo miałam taką nadzieję!
      \Inga

      Usuń
  2. Fajnie , że wytłymaczyłas c; Lecz ten przycisk "InsertScLK" o którym mówiłaś, nie każdy ma. Ja np mam "Pause Break" i też jedna sprawa... nie trzeba robić tego w paincie (oczywiście można) ale chyba łatwiej jest poprostu na komputerze wejśc w folder zrut ekranu i masz :3 Ale i tak super c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amanda Papawood, jestem świadoma tego co napisałam wiem, że NIE KTÓRZY,nie posiadają Paint, tylko robią tak jak ty. Ja osobiście nauczyłam się z tym programem i nie mam zamiaru wchodzić na foldery, szukać tego (bo jest duża szansa, że nie mam tego na kompie). Ten poradnik jest napisany dla osób, które nie robiły jeszcze screen'ów i nie mają zamiaru szukać nie potrzebnych folderów (ja również kiedyś nie umiałam tego robić, właśnie w ten sposób kiedyś ktoś mi pokazał i tak zostało).

      Usuń