czwartek, 9 lutego 2017

Nareszcie!

Hej!
Macie może już mustangi ze Star Stable Horse?
Ja wczoraj zorientowałam się, że przecież mój mustang ma już 9 lvl! I Takie, wow! Gdyż moje "wow" było, nie potrzebne, bo wiecie, zrobiłam Questy ze źrebakiem o 21:00 wieczorem, więc musiałam czekać aż do następnego dnia. Gdy wybiła 20:00 wieczorem, już moje nerwy powoli się kończyły... Nareszcie nastała 21!
Wchodzę szybko na aplikacje, myje, trenuje, poje i karmie... Aż tu nagle wyskoczył komunikat, że mój koń ma 10 lvl! Naciskam przycisk "chce kupić konia", potem wyskakuje mi "czy na pewno chce kupić konia"... Dobra, wcisnęłam oba przyciski i w końcu koń wylądował u mnie w stajni, nie miałam już ochoty wchodzić na SSO o 21:15, w związku z tym, postanowiłam, że poczekam do jutra... Następnego dnia z samego rana weszłam na Star Stable, ponieważ jestem chora i nie poszłam do szkoły
Okej, patrzę, nie ma Star Coins, chyba jednak dobrze wpisałam mój Gmail, oraz hasło... Wchodzę do stajni, jest moja piękność!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz