niedziela, 5 lutego 2017

Strój tygodnia z gościem

Cześć!
Zaniedbałam trochę moją serie "Strój tygodnia z gościem" , ponieważ nie mam za dużo czasu na kombinowanie jakiego gościa do tej serii mogę wziąć , a nie chciałam bym ,żeby te osoby się powtarzały (prócz mnie) ... Ciężko , mi wykombinować iż nie posiadam w tym czasie żadnego klubu , gdy go znajdę na pewno częściej będzie pojawiała się ta seria!
Dobra , dobra... Dziś będzie "Strój tygodnia z gościem" (ale bez gościa , he he). Będę sama ja!

Strój "Czerwone róże" ,skomponowałam ja!
Dla konia:
-zestaw Moorland (siodło)
-czarna uzda
-profesjonalny czerwony czaprak
-owijki na kopyta (czarno-czerwone
-akcesoria zimowe (kokardka)
*********************************************************************************
Dla nas:
-sportowy kask jeździecki
-zimowy sweter
-czarne dżinsy
-czarne buty "letni poranek
 -czarne rękawiczki zawodowca
*********************************************************************************
Moje zdjęcia z DarkPrincess





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz