sobota, 4 marca 2017

Lifehack #2

Hej!
Szczerze nie da się ukrywać, uwielbiam zajmować się tą serią, opisywać ją, po prostu kocham o tym pisać! 
Jakoś tak mi sprawia przyjemność, ale mniejsza dziś w końcu lifehacki!
LIFEHACK 1 
Pierwszy lifehack, polega na uporządkowaniu inwentarza, gdy nie masz w nim miejsca, a masz zamiar coś kupić i jesteś daleko od stajni macierzystej, więc  musisz włożyć rzeczy do szafy w stajni. Jest to niefunkcjonalne, a jeśli masz przy sobie dwie takie same rzeczy typu: siano, ubranie, możesz włożyć te rzeczy w siebie, okej nie ukrywajmy ,głupio to ,brzmi, ale taka prawda, oczywiście może być więcej rzeczy choćby 7-10 itp.



LIFEHACK 2
Drugi Lifehack umożliwia śledzenie kogoś, w zamku, jeżeli lubicie się bawić, lub oglądać kogoś nie przeszkadzając mu w różnych funkcjach, które robi w zamku. Osoba w środku cię nie widzi, lecz ty ją tak!



LIFEHACK 3
Jeżeli jesteście w ogrodzie Winnicy oraz macie choćby zadanie w ujeżdżalni, nie ma sensu jechać na około, prawda? W ogrodzie tam ,gdzie jest koniec płotu, koło padoku Winnicy, jest przesmyk ,przez który bardzo łatwo przejść na dół do ujeżdżalni!


Dziękuje, za przeczytanie powyższego posta, mam nadzieje, że się podobał, mi się ta seria bardzo przypadła do gustu, mam nadzieje, że wam też! Zachęcam do zaobserwowania mnie oraz komentowana moich postów i napisania pytań do Q&A!
       

2 komentarze:

  1. Super post. Ćwicz z interpunkcją, bo aż kłuje w oczy. :v Powodzenia z blogiem i dalszych sukcesów. ;^

    OdpowiedzUsuń