niedziela, 5 marca 2017

Q&A Odpowiedzi

Hej, cześć!
Postanowiłam, zabrać się za odpowiedzi Q&A,iż więcej już pewnie pytań nie dojdzie. Strasznie mało zadaliście pytań, no ale cóż, musimy sobie poradzić, w związku z tym postanowiłam, dodać trochę swoich pytań. Hm... Chyba wstawienie Q&A jako specjał na 1000 wyświetleń, to nie był dobry pomysł... No, okej zacznijmy z odpowiedziami.

ELLEN STROWBERRYFOREST:

Masz chłopaka?
Nie.
Jaki jest twój ulubiony serial?
Moim ulubionym serialem jest szkoła, lecz 19+ też jest okej.
W jakim województwie mieszkasz?
Śląskim.
Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny, bądź szary.
Jaki masz telefon?
Huawei p9 Lite.
Jaka jest twoja ulubiona potrwa?
Hm... Tak naprawdę to nie mam ulubionej potrawy, ale jeśli mam wybierać to chyba sushi.
Jak się uczysz (dobrze czy źle)?
Wydaje mi się, że dobrze.
Masz jakieś zwierze jak tak to jakie?
Owszem, mam kota.
Czy mnie lubisz?
Oczywiście!
Lubisz swoją klasę?
Jasne!
Mieszkasz w bloku czy domku?
W bliźniaku/domku.
Jaki masz komputer/laptop?
Lenovo, ale nie jestem pewna jaki model.
Lubisz wychodzić na dwór?
Kocham!
Twój ulubiony koń w Star Stable?
Kiedyś moim ulubionym koniem w sso, był Morgan, lecz teraz jest nim QH, jak wiecie lubię konie, o 
starszej budowie, a nie np. teraz konia Lipicańskiego.

GABRIELLE WESTGREN:

Ulubiony klub?
W sumie jeszcze nie wiem, w Nilmer's Ladies, jest cudownie, lecz jestem tu dopiero kilka tygodni, więc nie mogę określić, a tak poza to fajnym klubem był Lame Roses.
Ulubiona blogerka?
Melissa Seahall.
Ulubiona Yutuberka?
Uwielbiam oglądać: Lilian Mcpie oraz Corinne Misthill.
Ulubiony koń?
W życiu realnym nie mam ulubionego konia.
Od kiedy grasz w sso?
Muszę, się przyznać, nie pamiętam! xD
Jaki masz telefon?
Huawei p9 Lite
Ulubione danie?
Sushi
Ulubiona pora dnia?
Wieczór.

WYMYŚLONE PYTANIA:

Jeździsz konno?
Jeździłam, ponad 1,5 roku.
Masz rodzeństwo?
Nie, jestem jedynaczką.
Jak masz na imię w realu?
Tosia.
Jak często jesteś na sso?
1-2 godziny dziennie.
Lubisz trenować konie w Star Stable?
Nienawidzę.
Robisz reputacje w sso?
Jak, mam na to ochotę, a nie mam nigdy na to ochoty, dlatego prawie nigdy.
Co robisz w grze, gdy się nudzisz?
Stoję na farmie Stev'a i rozmawiam z osobami w klubie.

To były wszystkie pytania.
Wymyślone pytania, zadałam ja, oglądałam różne Q&A i podpatrzałam u nich.

Dziękuje za przeczytanie tego posta, zachęcam do zaobserwowania mojego bloga, oraz komentowania moich postów. Byłabym wdzięczna jak na następne Q&A będzie więcej pytań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz