wtorek, 7 marca 2017

Moje ulubione stroje #1

Cześć, 
ach... Nie wytrzymam bez pisania postów, może i nie mam na to czasu, lecz po prostu odpręża mnie to... Nie wiem, czy widzieliście poprzedni post, w którym stwierdzam, iż robię przerwę od blogowania, myślałam, kilka godzin, raz chciałam usunąć post, a z drugiej strony zostawić, bo nie mam, kiedy pisać. Gdyż w końcu stwierdziłam, że jednak nie zrobię żadnej przerwy na blogu, lecz posty prawdo podobnie, będą pojawiać się trochę rzadziej niż dotychczas, ale tylko przez jakiś czas. Post "krótko i na temat" zostanie, lecz już nie jest aktywny...

Ostatnio zauważyłam, że bardzo lubię się przebierać w Star Stable, komponować nowe stroje. Gdyż niedawno sprzątałam, swoją szafę w grze i zobaczyłam, że mam strasznie dużo ubrań, które niekoniecznie są ładne, lecz ślicznie pasują do wybranego zestawu.

Pierwszy zestaw:
Bluzka z zestawu pochodzi z zadania, na początku, gdy ją dostałam, pomyślałam, że pewnie jak wszystkie rzeczy dostawane w zadaniach i tak jej nie ubiorę, ale cóż zmieniłam zdanie po kilku miesiącach...T-shirt pasuje cudownie do wybranego zestawu.


Do tego zestawu strasznie pasowałby ten QH, lecz ja jestem "biedna" i nie mam na niego sc ;(


Drugi zestaw:
Kolejny zestaw jest, troszeczkę ciemniejszy niż pozostałe, lecz czasem jak zapewne każdy, lubię zmienić swój wystrój oraz wbić się w stary, brązowy stój jeździecki!


Tak naprawdę nie wiem, do którego konia to pasuje, ale wydaje mi się, że do brązowych lub szarych koni.

Trzeci strój:
Muszę być szczera nie, przepadam za kolorem różowym... Macie czasem tak, że zależnie od emocji, tak się ubieracie,ja mam tak często. Na przykład dziś, ubiorę się na różowo, ponieważ chce wyrazić w sobie miłość lub rozdarte serce.


Do tego zestawu pasują konie jasne...

Zezwalam na kopiowanie, każdego stroju.

Dziękuje za przeczytanie powyższego posta, mam nadzieje, że się podobał!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz