niedziela, 12 marca 2017

Nowy koń!

Hej,
przepraszam, za dłuższą nieobecność na blogu, powód dwa posty wcześniej.
Dziś trochę krótszy post, iż kupie nowego konia...
Przed chwilą kupiłam Star Coins, o wartości 1000, lecz są podwójne w związku z tym, dostałam 1000+1000.
Postanowiłam kupić Appaloosa, okej mam ich sporo, ale to są moje ulubione konie.
Chciałam zakupić tego nowego jabłkowitego, lecz nie podoba mi się tak jak ten piękny, śliczny, kochany
Otas, tak go właśnie nazwałam, jeśli kogoś by interesowało, to nadałam mu imię po turecku.

Żeby zmienić język w grze, powinnaś/powinieneś podczas wpisywania e-mailu czy hasła, wejść  na język turecki, na dole, są wszystkie wypisane turecki, jest na samym końcu od lewej.


Seszyn profeszyn!






Dziękuje za przeczytanie powyższego posta, mam nadzieje, że się podobał!



2 komentarze:

  1. Super! Też bardzo lubię konie tej budowy są super <3 Mam zamiar kupić część z nich :D
    Ps. To jest Appaloosa ;P

    ~Amka

    OdpowiedzUsuń