środa, 15 marca 2017

Krótko i na temat #2

Cześć.
Dobra, muszę się przyznać, stałam się niesystematyczna, ponieważ mam remontowany pokój, muszę jeździć od razu po szkole kupować różne potrzebne przedmioty. A wieczorem po zajęciach dodatkowych lub po spędzeniu czasu z rodziną, znajomymi, nie mam ani sekund dla siebie, odrabiam lekcje, uczę się do sprawdzianu czasem testu, tak właśnie mija mi cały dzień, a kartkówki mam codziennie... Gdy już, zasiądę do komputera nie ,mam siły nawet myśleć, o czym napisać dzisiejszy post, więc najczęściej idę oglądać coś na yt.
Staram się pisać posty co drugi dzień tak jak obiecałam w jednym z postów, lecz jest to ciężkie... Ja nie mam zamiaru, pisać o np. aktualizacjach. Wole pisać o czymś ciekawszym do czytania, gdyż większość moich czytelników, posiada zapewne S.S.O. dlatego, może bez problemu zalogować się do gry oraz zobaczyć co dodali w aktualizacji.

Przepraszam, że post był strasznie krótki, lecz muszę pomyśleć nad postem, a jak zawszę nie mam pomysłu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz