środa, 15 marca 2017

Perfekcjonistka

Hejka,
przechadzając się po Zapomnianych Polach podczas poszukiwać tęczy, natknął mnie pewien pomysł, niedawno uporządkowałam moją starą już zakurzoną szafę, więc postanowiłam uczynić tak też w grze,
nareszcie stałam się perfekcyjna!

Inwentarz
Mój inwentarz jest zazwyczaj schludny, uporządkowany oraz nie ma w nim niepotrzebnych przedmiotów, jest mały tak jak jego zawartość w związku z powyższym nie pakuje tam niedostosowanego do tak małego miejsca, ubrania pozostają w mojej szafie na ubrania w grze, inwentarz to miejsce powszechnie nazywane "plecakiem", a nie szafą na wasze stroje codzienne.


Konie
Moje konie zazwyczaj posiadają uśmiechniętą buźkę, staram się codziennie zakupywać stajenną oraz sprzątać im, gdy posiadam na to czas.

Szafa
Miejsce do przetszymywania ubrań, u wielu graczy stroje są pororzucane po całej szafie, u mnie nie!
Jest pięknie wszystko co do linijki wysprzątowane, uporządkowane fasonami ubrań, pięknie poukładane, polecam mieć schludną szafę!










Dziękuje za przeczytanie posta, mam nadzieje, że się podobał i zachęciłam was do uporządkowania szafy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz