niedziela, 19 marca 2017

Nowy klub?

Cześć,
po pierwsze przeniosłam się na inny serwer, ponieważ znalazłam tam nowy klub.
A co z Nilmer's Ladies?
Można powiedzieć, że zostałam w tym klubie do jego końca, iż został rozwiązany oraz raczej nie będzie znów wznowiony. ;/
A co do serwera to jestem obecnie na "Miodku"- Honey Valley.
Znalezione obrazy dla zapytania Honey valley sso
Nowy klub, jaki?
Postanowiłam, dojść do The Queens Guild, czemu?
Gdyż, właścicielką jest Rachel Shorthand, była właścicielka Natural Steeds.
Jeśli mam być szczera to wydaje mi się, że to był chyba najlepszy klub, jaki wogóle istniał, lecz po kilku cudownych miesiącach, odeszłam
Powód?
Moja koleżanka, była w klubie, lubianym w tych czasach, (niestety nie powiem nazwy tego klubu, tu)
lecz ten podany klub nie był dla nas miły, mówił o nas "Naturalne Sedesy", okej może to jest śmieszne, lecz no okej, obrażali nas. Postanowiłam odejść z NS, w sumie byłam głupia, chciałam iść do mojej koleżanki, gdyż nie było to mądrę w tej grze, w sumie naszą drogi się rozeszły, w szkole jest okej, iż tu nie umiemy się spotkać, każda w innym klb. No i jakoś tak wyszło.

Dobrze, teraz trochę o The Queens Guild.
Jak mówiłam, Rachel go dumnie prowadzi.
Posiadamy Bloga klubowego:
Jak i Fanpage:


    Witaj w Królewskiej Gildii!

Klub został stworzony 15/03/2017r.
Witaj, jeśli dołączyłeś do The Queens Guild, oznacza to, że zgadzasz się, na zostanie jedną z nas!  Każdy z nas reprezentuje Gildie. Dołącz do nas już dziś, by stworzyć nie pokonaną, wierną i waleczną armie Królowej.  Jest ten klub poświęcony dresażowi, na większości spotkań będziemy robić kadryle, parady, oraz odznaki [BOJ,SOJ itp.]. Co by się nie działo, my Królowe mamy siebie i nic nigdy tego nie zmieni. 
Aczkolwiek, niektóre zachowanie nie będą tolerowane, po więcej informacji sięgnij do zakładki "Reguły" .

The Queens Guild- to nie tylko  klub, lecz rodzina.
Rodzina ktora my sami wybieramy. ​


Obraz

(Tekst został skopiowany z naszego bloga klubowego. Pisany przez Rachel Shorthand oraz rysowane logo klubu)
Łapcie kilka zdjęć z spotkań, zrobionych przeze mnie!







Dziękuje za przeczytanie powyższego posta, zapraszam dołączyć do naszego klubu, więcej informacji na klubowym blogu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz