poniedziałek, 20 marca 2017

20 faktów O MNIE!

Cześć, 
dzisiaj siedząć przed komputerem i myśląć co by tu wstawić za post na bloga, stwierdziłam, że wy w ogóle mnie nie znacie... Niby był jeden mały Q&A, lecz było mało pytań,więc nie dowiedzieliście się w nim trochę o mnie...
Okej, zacznijmy.
1. W grze nazywam się Ingeborg Lightlund.
2. W życiu realnym Tosia.
3. Posiadam Kotkę.
4. Jestem dość niską osobą.
5. Kocham zwierzęta.
6. Uwielbiam sport.
7. Głównie gimnastykę artystyczno/akrobatyczną, lecz powietrzną również nie pogardzę.
8. Nie pamiętam dokońca, kiedy zaczęłam grać w Star Stable
9. Mam strasznie dużo koni niewytrenowanych, chyba tylko cztery są.
10. Lubię oglądać różne filmiki na Youtube.
11. Jestem brunetką.
12. Wyglądam identycznie jak w grze. (chodzi mi o postać).
13. Mieszkam w bliźniaku (czyli domku jednorodzinnym dwupiętrowym, gdyż za ścianą jest inna rodzina).
14. Uwielbiam innych ludzi!
15. Wręcz ubóstwiam Buldogi Francuskie oraz Mopsy.
16. W 40% lubię czytać książki.
17. Nie jeżdżę regularnie konno, od roku.
18. Nie lubię spędzać czasu samotnie.
19. Dziwnie się czyje nie mając klubu, w grze.
20! Nie lubię placków oraz "Nuttelii".
To wszystkie pytania, mam nadzieje, że już troszkę więcej o mnie wiecie, myślę, że post wam się spodobał, lecz zachęcam do zaobserwowania mnie oraz komentowania moich postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz