poniedziałek, 20 marca 2017

Świętujemy!

Cześć!
Piszę posta dziś drugi raz, czemu?
Gdyż dziś są naszę urodzinki!
Z góry przepraszam, że nie dałam tego do poprzedniego posta, iż jest to po prostu rozmowa na inny temat...
Uwaga, mój blog, obchodzi dziś swój trzeci miesiąc istnienia!
Dokładnie 20 stycznia został założony blog oraz wstawiony pierwszy post, a dziś jest już 20 marca, ah, jak to szybko przeleciało,  niedawno pisałam post powitalny, kompletnie nieprzemyślany pisany spontanicznie.
Tak naprawdę zapomniałam o tym najlepszym święcie, gdyż rano jeszcze zastanawiałam się, o czym napisać post (jestem chora).
Jestem mega z siebie dumna, ponieważ założyłam tego bloga, szczerze wahałam się, iż myślałam, że będę strasznie nieregularna i zapomnę o pisaniu prędzej czy później, a tu, okej może czasem nie piszę postów regularnie, ale przynajmniej raz w tygodniu są, zazwyczaj częściej niż raz w tygodniu.
Dziękuje, że ze mną jesteście, już jest was dosyć sporo, 11 obserwujących 1470 wyświetleń, nasza mała rodzinka dzień w dzień się powiększa i oby tak dalej.

O, Abym nie zapomniała:

Znalezione obrazy dla zapytania happy birthday


1 komentarz: