piątek, 24 marca 2017

Ważny, post nie pomijaj!

Cześć.
Ostatnio kompletnie nie posiadam pomysłów na żaden post, myślałam na LifeHacki#3,  gdyż przy tej serii trzeba mieć sporo pomysłów oraz dużo czasu. Dobrze wiecie, że nie posiadam nawet wolnej sekundy.
Jako że jestem bloggerką, mam niby trochę tych pomysłów, tylko są trudne do zrealizowania...

Mam do was, moi  kochani czytelnicy kilka pytań.
Jaką nową serię  byście chcieli?
a) Pomysł od czytelnika. (jeżeli macie pomysły piszcie w komentarzach.)
b) Aktualizacje.
c) Wywiad (będzie polegał na zadawaniu  wybranej osobie odpowiednich pytań.)
Z której serii zrezygnować?
a) LifeHack.
b) Strój tygodnia z gościem.
c) Trochę o...
(Tutaj można będzie zaznaczyć dwie odpowiedzi.)
Uwaga, na pytania odpowiadać w komentarzach. Gdy już zdecydujesz się, które odpowiedzi wybrałaś/eś, napisz pod postem (komentarz) w takiej formie. 
(podaje odpowiedzi przypadkowo.)
1.a
2.c
W taki sposób napisz!
Mam nadzieje, że napiszesz, pamiętaj to od ciebie, zależy która seria będzie się tu pojawiać.



1 komentarz: