niedziela, 26 marca 2017

Nowe ikony serwerów!

"Cześć i czołem, kluski z rosołem!"
Kojarzycie ten tekst, o tak, przecież to nasze ukochane powitanie lub pożegnanie, naszych moderatorek na stronie Star Stable- Facebooku... Ciężko go zapomnieć, szczerze mówiąc lubię ten tekst, ponieważ nie witają się do nas normalnie w stylu "Hej".
Dziś, specjalnie zaczęłam nietypowo, gdyż na Sso'wym fb, całkiem niedawno pojawiły się wyniki konkursu na nowe ikony serwerów: Raindrop Shore, Rainbow River oraz Sunbeam Meadow.
Konkurs polegał, na stworzeniu  ikon, a wygrały:  Paula Wolfbell, Madelyn Mysterywood i Rosalie Moonnest. 
Wykonały przepiękne prace! Każda z tych ikon bardzo mi się podoba, gdyż najbardziejprzypadła mi do gustu  Rainbow River, piękna tęcza zamiast rzeki wygląda cudownie, dobrze, że wybrali tę pracę  jako symbol RR.

(Zdjęcie skopiowane ze strony Star Stable-Facebook).
Link zapraszam:

 Zdjęcie użytkownika Star Stable.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz