wtorek, 11 kwietnia 2017

Fabuła!

Cześć!
Wiem, że dziś nie ma w planie żadnego posta, ale musiałam, to opublikować...
<Fanfary>
Dziś nareszcie nasze kochane, najukochańsze Star Stable postanowiło dodać FABUŁĘ!
Nie dokońca mamy pewność, kiedy zostanie opublikowana do gry, ale możemy zobaczyć już na sso'wym yt oraz Facebooku film dotyczący właśnie nowych zadań z Lisą, Alex oraz Lindą!
Cieszycie się?
Ja bardzo!
Aczkolwiek bardzo lubię tego typu zadania z gry, możemy się dowiedzieć co i jak oraz ogólnie, o co chodzi z naszą grą, o której jest ten blog...

Film- fabuła <---- kilknij, jeżeli chcesz zobaczyć dalszą część posta.

Film przedstawia na początku oczy, ale można ujrzeć również kawałki włosów, brwi, nos, rzęsy.
Pierwszą na ekranie widzimy Alex, z pięknymi, złocistymi, dużymi oczami i kawałkiem czapki, następnie pojawia się Linda z dużymi, szarymi okularami i brązowo-zielonymi oczami... Ostatnia wyłania się Lisa, przypadek? Oth... Nie wydaje mi się, przypomnijcie sobie jak to było z zadaniami ostatnią poznaliśmy właśnie tą postać z naszych trzech bohaterek. Zapewne te zadnia również rozpoczną się, tak że będziemy musieli pojechać do Alex, a następnie do Lisy...
Zastanawiam się, czy znajdziemy 4-ego jeźdźca dusz...
Pamiętacie jak to było z Lisą ja doskonale pamiętam, że była uwięziona w pandorii, ostatniego jeźdzca dusz też tak [pewnie] znajdziemy...
Pod koniec naszego krótkiego filmu znajdziemy napis "This April" czyli Tego kwietna, już mamy pierwszą wskazówkę, kiedy odbędzie się dalsza przygoda z trzema jeźdźcami.
Zapewne jutro będzie dodana aktualizacja wielkanocna, a następną środę dopiero nasza długo wyczekiwana fabuła gry.
Aczkolwiek mogę się mylić, mam nadzieję, że nie!

Dziękuje za przeczytanie powyższego posta, zapraszam do zaobserwowania mnie oraz komentowania moich postów, a i nie zapomnij napisać co ty sądzisz o fabule?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz