środa, 12 kwietnia 2017

Poradnik skrótów na chacie.

Hejo,
nie mam zamiaru dziś rozpisywać się o aktualizacji wielkanocnej, iż nie ma tu nic wielkiego, co roku to samo...Postanowiłam napisać dla was poradnik o skrótach na chacie,  mam nadzieję, że pomogę i życzę miłego korzystania. 

Aby było mi łatwiej roździeliłam sobie skróty na różne zawody, miejsca, odpowiedzi  itp., rzecz jasna określenia można użyć na każdych z chat'ów

MIEJSCA
GL- Głuche Lasy
Fxs- Farma Stev'a (piszę się z "X", iż w sso kratkuje "fs")
Winnica- Centrum Srebnej Polany
Moor- Moorland
Jarl- Jarlaheim
DUD-  Dolina Ukrytych Dinozaurów
DZW- Dolina Złotych Wzgórz
Fp- Fort Pinta
JG- Jodłowy Gaj
Vale- Valedale
J Vale- Jezioro Valedale
Sj- Stajnia Jorvik
Kopyta-Półwysep Południowego Kopyta
NG- Nowa Grań (Epona)
Sierp- Księżycowy Sierp (Epona)
MSP- Miasteczko Srebnej Polany
ZD- Zielona Dolina
Uje- Ujeżdżalnia
[Rozpisałam miejsca często używane na chacie, nie wszystkie, te popularne]

SŁOWA UŻYWANE PRZEZ NAS
zw- zaraz wracam
jj- już jestem
zb- zaraz będę
sc- Star Coins
cs- Zawody
klb-klub
spk-spoko
kk-ok
thx- inaczej dziękuje
nwm-nie wiem
gr-grupa
igno- ignorowany
znaj-znajomy/znajoma
Global-Chat Globalny
XD- piszemy ten znak, gdy coś jest śmieszne XD
Lol- piszęmy ten znak, gdy coś jest bardzo śmieszne LOL
Sky- Skape
Fb- Facebook
Boshe- [Boże, używany na daremno]
[Jest ich dużo, lecz wypisałam te najpopularniejsze]

ZABAWY
dk- Dzikie konie
kol- Koleżanki
sis- Siostry
rl- Real Life (realne życie)
los-Life Of Strange
klj- klub Jeździecki

[Pomysł nie jest wymyślony przeze mnie, widziałam tak już na niektórych blogach]
To byłoby na tyle, mam nadzieję, że podobało się i zapraszam do komenotwania oraz zaobserwowania mojego bloga...





1 komentarz: