poniedziałek, 26 czerwca 2017

Zakończenie roku!


Cześć!

Chyba cały świat czeka na tę chwilę, w której dzieci kończą rok szkolny. 
Sama uwielbiam, gdy nastaje ten długo przeze mnie wyczekiwany moment rozdania świadectw.
W tym roku szkolnym moje oceny podskoczyły w górę, ciesze się, że w wyższej klasie lepiej mi poszło z nauką, co rok mam świadectwo z paskiem i średnią powyżej 5.00 (nie chwalę się wysoką średnią).

Ten rok na blogu (niepełny), był dla mnie czymś wyjątkowym, głównie przez założenie, ale i za dużą oglądalność, przynajmniej ja tak uważam. 
Coraz bardziej stajecie się aktywni, no ja czasem zapominałam o aktywności, może to spowodowało, że jest mniej  wyświetleń, niż się spodziewałam, ale i tak was kocham!  
W następnym roku będę chodź trochę aktywniejsza. Postaram się zorganizować niesamowite posty, wywiady (niezdradze z kim).

Post dobiegł końca, mam nadzieję,że następny rok szkolny będzie lepszy i bardziej zorganizowany!


2 komentarze: