środa, 28 czerwca 2017

Najpięknejsze zdjęcia.

Witam Was kochani czytelnicy, 
zapominając o dzisiejszej aktualizacji, miałam zamiar wejść do gry. 
No wiadome, że się nie dostałam do Star Stable, więc pomyślałam, o czym zrobić dzisiaj posta... 

Przeglądając zdjęcia z tego roku na blogu stwierdziłam, że nie które są naprawdę ładne, może Wam też przypadłyby do gustu, także, zaczęłam sprawdzać ile tych zdjęć, będzie, aby cały post nie był w samych zdjęciach z gry. 
Każde z za chwile ukazanych przez Ciebie zdjęć, ma swoją nietypową historię związaną z blogiem, czy grą. 
Postaram się przy każdym z nich dodać linka postu, w którym znajdowało się zdjęcie.
Zacznijmy!

To zdjęcie nie jest cudowne, gdyż jest bez przerobienia, ale pamiętam jak zaczynałam blogować, to specjalnie zrobiłam, aby nie było mgły Dolinie Ukrytych Dinozaurów, aby zrobić to wymarzone pierwsze zdjęcie z niesamowitą historią. 
Nadal widnieje pod moim pierwszym postem, niedopracowanym. Klik


To jest zdjęcie, o którym nigdy nie zapomnę zrobiłam tę zdjęcie razem z jednym z najlepszych klubów, w jakich kiedykolwiek byłam. Zdjęcie zostało zrobione pierwszego dnia, gdy dołączyłam do ukazanego The Queens Guild, niestety klub po kilku dobrych tygodniach został rozwiązany. The Queens Guild

Jejku, tak podoba mi się to zdjęcie!
Nie wiem dlaczego, może przez te zadania, gdy na środku dodasz napis wygląda to jak w filmie.
To zdjęcie też ma swą niesamowitą historię, iż w owym poście opowiadam o mojej przygodzie z jeździectwem. Bardzo podoba mi się również ta nienaturalna woda w grze oraz pięknie dobrane filtry.


Jeżeli dotrwałeś już tego momentu, wiem, że jesteś
moim obserwatorem od dawna, a przynajmniej mam taką nadzieję. 
Pochwalcie się w komentarzu, które zdjęcia pamiętaliście z postów.

A jak na tę chwilę życzę udanych wakacji!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz